Sunday 23 December 2012

Ce poti face in NZ?

... ca sa nu te plictisesti o viata intreaga!



     

1. Skydiving -parasutism




     



2. Inalta-te cu balonul






3. Invata sa pilotezi un avion de agrement






4. Ia un elicopter pana in varful muntelui






5. Paragliding - parapanta







6. Bungee-jumping






7. Hiking - Catara un munte







8. Horse riding - Calareste






9. Mountain biking 






10. Luge




11. Schiaza





12. Fa snowboard






13. Catara un ghetar






14. Fa kayak pe mare






15. Fa surf






16. River surf





17. Paddle boarding







18. White water rafting






19. White water sledging





20. Inoata cu delfinii





21. Mergi cu barca sa vezi balenele







22. Navigheaza o barca cu vele







23. Diving - scufundari








24. Snorkeling








25. Sandboarding





26. Exploreaza pesteri








27. Black water rafting





... si multe-multe altele


2 comments:

  1. Iti doresc mult succes!
    Esti de admirat pentru tot ce faci...
    Si daca nu te superi, am sa te tot bazai, ca vreau si eu sa decolez, dar inca nu m-am decis unde...Astept un "semn"! :)
    Ai o adresa de mail pe care sa-ti pot scrie? :)
    Nicoleta

    ReplyDelete
  2. Draga Nicoleta,
    Acum am vazut comment-ul tau. Adresa mea de e-mail este foltun_claudia@yahoo.com
    Scrie-mi si iti raspund cu bucurie :)
    Scuze pentru intarzierea cu care iti raspund acum.
    Claudia

    ReplyDelete